25.1.2009

Tää on mun!


Niin, tämän mä sain.. tai siis ostin ihan ite, niillä tupakkarahoilla.. joita ei vielä ole säästynyt näin paljoa, mutta kun mä tahoin...
Pöytäkone alkaa vissiin olemaan tiensä päässä ja tuo hankinta olisi ollut edessä vaikken olisikaan lopettanut sauhuttelua.. Joten mähän saan vielä palkita itseni!! ;)

Tää on mun ikioma, eikä tätä kukaan multa vie, eikä pelaa / lataa pelejä sun muita humputuksia! Nyt pääsen koneelle aina kun on aikaa. Tosin nettiyhteys on yhden piuhan päässä... mutta eiköhän se riitä. Ajatuksissa irtisanoa kallis laajakaista ja laittaa jonkinmoinen mokkula, se kun olisi samalla nopeudella puolta halvempi. Yksi testi mokkula oli eräs viikonloppu koekäytössä ja hyvin pelasi.

Nyt kuorimaan perunoita, "sukkien pyörittäjä" tulossa töistä.

5 kommenttia:

auringonkukka :) kirjoitti...

oih! onnea uudelle koneelle!!
ja mukavaa sunnuntaita!

ullapulla kirjoitti...

meillä on elisan mokkula, ja en voi suositella kenellekkään, pätkii ja katkasee yhteyden ihan mikkon tahansa. lisäksi meidän entinen (512kb) nettiyhteys oli pajon nopeempi kuin tää luvattu 2meganen mokkula(joskus harvoin saattaa päästä jopa 1,5 megaseen, yleensä alle meganen). Ja kyllä, asutaan kuopion kaupungissa, iahn sen 3G alueen sisällä...

Nilla kirjoitti...

Juu, ei minullakaan elisasta hyviä kokemuksia. Sen kierrän kaukaa kuin ruttoa....

Kukka-75 kirjoitti...

Meillä on dna, ollut jo monta vuotta. Aika hidashan tää on kun ollaan niin korvessa, mutta ei ole kummemmin takkuillut. Onnea tupakattomuudesta!

Saaga kirjoitti...

Tuhannet kiitokset arvontapalkinnosta! Olen aivan mielissäni oranssista Rose-mohairista, jota ei itselläni olisi tullut mieleenkään ostaa. Sehän on ihan selkeästi mun uus MarioMyssy!

Tsemppiä jatkossakin tupakoimattomuudelle!