25.3.2009

Paluu puikoille

Ensin flunssa ja sitten vatsa pöpö. Ensin poika ja sitten minä. Ja molemmat taudit minulla ärhäkkäämpänä. Jestas että nyt on tyhjä olo. Molempien tautien kanssa oli kuumetta, vatsataudin kanssa oli minullakin jopa 38,25! Minullei ooo ikkää ollu noi paljoo lämpöö, mitä ny lapsena. Vielä ei vatsa oikein kunnolla pelaa, paukkuu ja rutisee ja kakka on kuin pehmistä... varmaan hyvin mielenkiintoista.. joten asiasta toiseen....

Tupakatta olen ollut nyt hmm... 10viikkoa, 11viikkoa tulee täyteen perjantaina! Kertaakaa en ole sortunut, mutta arvatkaapa onko tehny mieli!! Enää ei ota aivoon eikä tee tupakkaa edes mieli... tai no.. joskus ajoittain kyllä ja helppo olisi sortua. Mutta periksi en anna, olen lopettanu ja se siitä :) Olen nähnyt muutaman kerran unta että poltin tupakkaa ja että oli huono omatunto siinä unessa! Joten hetken himojen yllättäessä voin muistella unieni huonoa omaatuntoa miltä se tuntuu sitten jälkeen päin :)

Ja sitten painon nousu. Painoa on kertynyt kolmisen kiloa lisää siitä kun lopetin tupruttelun. Osa syy tähän on kyllä hellukin :) Painon nousu näkyy ikävästi vatsassa.
Olemattomien synttäreitteni kunniaksi sain hellulta kuntosalille kymmenen kerran kortin. Siellä on nyt tämä kuu käyty pari kertaa viikossa. Ja ihan mukavalta puuhalta tuntuisi alkaa harrastamaan. Varsinkin jos tällä saan apua jatkuvaan niska kipuuni.
Vielä kun saisi tuon herkuttelun vähemmäksi ja muuten keveämmäksi niin eiköhän se paino olisi laskusuunnassa. Mitään ylipainoa minulla ei ole mutta ei ole alipainoakaan. Aikomus on tiputtaa ne kolmekiloa pois ja sitten pitää hyvää kuntoa yllä ja huoli siitä ettei niitä kiloja rupea tulemaan liiaksi. Mitään himo urheilijaa minusta ei saa tekemälläkään... peruslaiska kun oon.. Ilman tuota hellua en varmaan olisi saanut lähdetyksi kuntosalille, saatikka lopettanu tupakointia!

Tässä välissä pyytäisin teitä vinkkaamaan jos teidätte ketään joka pitää sellaista blogia missä on kevyt versio herkku ohjeita yms tms....

Paluu puikoille.. niin pitkästi taukoa on nyt ollut.. ne hellun lapaset... toinen on valmiina, mutta se toinen vielä vaiheessa.. paljoa ei olisi jäljellä eikä kauaa menisi. Näiden sairasteluiden ym asioiden takia ei ole kerennyt ja pystynyt mitään ylimääräistä puuhastelemaan. Mutta nyt alkaa olemaan asiat sillä tolalla että niska ja hartiat ja muu terveys oli pikkuhiljaa kunnossa niin pääsisi puikoille, koukulle, koneelle, neulalle.. ideoita, ideoita, ideoita on! Ja vieroitus oireita! Jos mä uskaltaisin varovasti aloittaa niistä lapasista..

2 kommenttia:

Mette kirjoitti...

Tosi hienoa, että olet pysynyt erossa tupakasta. Mä yritän kans täällä terveempiä tapoja, liikkumista ja vähemmän herkkuja ym. Toivottavasti lääke sopii pojalle hyvin, meillä keskimmäinen käyttää sitä ja on kyllä ollut iso pelastus =)

sunnys blogi =) kirjoitti...

heippa auringonkukka täällä :)
moni sanoi että auringonkukka blogini lataa toooodella hitaasti niimpä jouduin muuttamaan...tervetuloa!