17.6.2009

Titityy

Mä; - Oih, ih, oooh, ihana, pehmeä, sileä.. Hieron ja halaan poskea vasten lankakerää.
Mies; - Voi ei.. lankaa..
Mä; - Mitähän mä tästä...
Mies; - Tee pusero, on se kyllä pehmoista. Tunnustelee jo hänkin kerää
Mä; - eikö!!.. puseroon liian vähän.. pitäis tehdä tilaus... Vink vink...
Mies; - no tee sukat sitten
Mä; - ei.. en mä taitais raskia sukkia...
Mies; - lapaset..?
Mä; - niin... en tiedä.. niitä tulee niin vähän käytettyä Hieron samalla lankakerää poskea vasten.
Mies; - hm, no elä tee sitten siitä mitään.
Mä; - niiiin, otan tän tyynyksi.. unikaveriksi... posken silittäjäksi


2 kommenttia:

JossuP kirjoitti...

Niinpä, pusero, oih! Ois kyllä aika nasta ajatus...

Pilli kirjoitti...

Nöyrän anteeksipyynnön kera lähestyn sinua. KKK-kassi näet ei ole lähtenyt sinulle ajallaan. Vakava parisuhdekriisi ja nyt myös kovasti työllistävä sijaisuus ovat sotkeneet elämäni ja aikatauluni, niin, että kassin tekeminen jäi viime hetkeen. Viime hetkellä en sitten saanutkaan konetta kotiin, joten viime hetki meni ohi. Tein uuden suunnitelman ja toteutin sen nyt vapailla juhannuksen aikaan.Sain valmiiksi kassin, joka on mielestäni sangen hauska. Aloin etsiä Tanjalta tullutta osoitettasi, ja löydettyäni sen. löysin myös toiveesi, jonka olin autuaasti unohtanut: "...ei mintunvihreää eikä vauvavärejä..." Ja mikä muu onkaan valmistuneen kassin väri kuin hempeän vihreä. Tämä häpeää nyt. Kassi kyllä tulee, mutta ihan myöhässä. Huomenna haen koneen omin kätösin töistä tullessani kotiin ja surautan kassin. Kyllä se siitä!
Terveisin Pilli