21.7.2009

Akkain viikko

Akkainviikon pelastus ei olisi voinut osua parempaan aikaan!!
Sataa, päätäsärkee, vatsaan koskee ja ristiselkää jomottaa, olo on ärtynyt, mikään ei tunnu miltään... muulta kuin tympeältä, tylsältä... Töistä oli käveltävä kotiin koska en jaksanut kiirehtiä bussiin.. Tallustelin pitkin keskustaa kivi kengässä pienessä tihkusateessa, en vain millään viitsinyt ottaa kiveä pois.. Poikkesin pentikillä, sieltä en löytänyt mitään. Poikkesin kampaajalla, sain ajan perjantaiksi, heti töiden jälkeen kaunistautumaan. Jatkoin matkaa kotia kohti. Vihdoin kotipihassa. Postilaatikosta löytyi iso kuori joka sisälsi tälläisiä ylläreitä!





Siis.... i-ha-na pistely! Olen mykistynyt.
Mun värit ja vielä kahvijutut :) Roikkuu nyt tuossa keittiön lampussa, omaa paikkaa hakee vielä. Chilisuklaatia ja vaahtokarkkia, nami. Niitä on vain pakko nyt tunkea yhtä aikaa suuhun.. poika on pihalla ;) Ja lukemista, sattuipas niin ettei just tuota minulla ollut. Jokin muu samaisen kirjailijan kirja kylläkin, sitä en ole ehtinyt lukemaan vielä. Niin ja tuo kortti! :) Tavallisesti en välitä kamalasti Kunnaksen jutuista mutta toi on hauska.
Näiden ihanuuksien takaa paljastuu lomalainen Piken pistelyt blogista. Kiitos, Pike. Osu ja uppos.

Minun pakettini lähtee matkaan huomenna ;)

2 kommenttia:

Mette aka mettuska kirjoitti...

Oletpa saanut ihanan paketin. Oon ihan kade tuosta kahvi-pistelystä ;)

Pike kirjoitti...

Ihana kun tykkäsit! Oli helppo keksiä sulle aihe ja värit, miten sattukin olemaan just noin sopivan vihreä kangas varastossa :)
Oikein hyvää kesän jatkoa!