14.7.2009

Haaveita

Haaveilen omasta saumurista. Katsellut netistä jos minkälaisia härveleitä. Kauhistelin hintoja ja ajattelin käytettyä mutta sitten löytyi sattumalta netanttilasta Eva harmony 9102D. Onko kellään kokemuksia? Eva merkkinen ompelukone minulla onkin ja toimii moitteettomasti.

Sitten toinen haave.. vyyhdinpuut! Helpottaisi hommaani se härveli. Kirppisreissulle viikonloppuna, uutena ovat aikas hintavia.. Tai jos laittais jonkun kätevänkäsistään tekemään minulle sellaiset ;)

Sitten kolmas haave.. oma harrastushuone.. Sinne sais kaikki kirjat, koneet, langat... Juu... siististi kaikki omilla paikoillaan, helposti saatavilla.. Onhan miehilläkin autotalli! Naisille sitten lankatalli.. käsityötalli.. harrastetalli.. tai..
*jää miettimään sopivaa nimeä*

4 kommenttia:

Villasukka kirjoitti...

Ainakin pari päivää sitten Huuto.netissä oli paritkin vyyhdinpuut - en muista hintoja, kun en niitä mitenkään etsinyt.

Mari kirjoitti...

Minä olen haaveillut uudesta ompelukoneesta. Ikinä ei vain tunnu olevan siihen varaa.Vanha vetelee viimeisiään, olen ostanut sen joskus käytettynä ikuisuuksia sitten.

Pilli kirjoitti...

No nyt SE on viimeinkin postissa, ehkä jo huomenna sinulla. Laitoin mukaan pienen satsin askartelukuvioita noin niin kuin myöhästymiskorkoa :)

SNY kirjoitti...

Hei. Minulla on saumuri, Bernina nimeltään. Oli kallis ja hieno ja nyt ei oikein osaa sitä käyttää, vaikka olen kurssitkin käynyt. Langoittamisen kanssa taistelen aina pitkän tovin, eikä aina edes onnistu. Neuvoisin siis satsaamaan helppokäyttöisyyteen. Terveisin SNY.