2.11.2010

Näpille kiitos!

Näpin näppärillä näpeillä neulottu on nämä näppien lämmittimet! 
Mieskään ei mitään vihjaillut minulle tulleesta pehmoisesta kuoresta soittaessaa minulle töihin. Hyvä vain, tiiä vaikka olisin karannu kesken päivää kotiin.. ;) Kuori löytyi pöydältä ja siltä seisomalta kauppakassit unohtui purkamattomana lattialle, kuori revahti auki ja lapaset luikahti käsiin. Sopivat ja pehmoiset on. Ja värikään ei mennyt pieleen, nää passaa hyvin tämän pipon kanssa. Mulla ei ollutkaan tuolle pipolle värikaveria!
Kiitos kaimaseni!!

Oih! Myöhänen sytytys!! Paketti oli kuulemma jaettu osiin, että perästä kuuluu vielä. Oih oih... vielä pidetään kahelia jännityksessä. Minen osa ny toivoa mitään... kaikki käy! Paitsi.. jos syötävää herkkua niin kevyenä.. ja suklaa tummana ;)

Pist! vuoden loppu lähenee, kukaan ei oo ilmoittautunu mukaan...    
Anteeksi jos samaa postaus välkkyy moneen kertaan.. Ehkä 1 ja 100 säätöä tekstin kanssa... sen pitää mennä niin kuin MÄ haluan..

1 kommentti:

Näppi kirjoitti...

Oleppas hyvä vaan! Mukavasti olit sanaillu näpin näppäristä näpeistä ;) Nuo lapaset on sarjassa onnistuneita tuotoksia, kerranki. Ylleensä ku neulon jollekki toiselle ni niihin tullee jonkumoisia mokia aina. Onneks ei nyt tullu. Oon ite tyytyväinen, hyvä jos sinäki oot. Hyvä että passaa pipon kans yhteen.
Jahas täytyy vissiin sitte ite miettiä mitä laittas seuraavaan pakettiin. :)