15.12.2010

Vapaapäivä?

  • Keittiön pöydän raivaus -tehty!
  • Imurointi -imuri on kaapissa piilossa.. en ole saanut selville pelkääkö se koiraa vai minua vai sitten pelkääkö koira sitä.. Vai minä?! -Tehty!
  • Wc:n, pesuhuoneen ja saunan pesu -Tehty!
  • Pyykit; likaiset pesuun, puhtaat kaappiin -Tehty!
  • Posti ja kauppa asioille (ruokaa ja hys hys) -Tehty!
  • Paperit ja pahvit kierrätykseen -Tehty!
  • Kävelylle koiran kanssa -Tehty!
  • Netissä norkoilu (lue lakojen yms. tilausta) - osaksi tehty!
  • Toisen tossun palojen yhdistys -Tehty ja luovutettu lahjan saajalle. Vaan enpäs muistanut taaskaan kuvata :/
unohdinko mä jotain...

edit: Jalat kipeenä päivän ja illan seisailla olosta. Kummasti sitä pyykkiä ja siivottavaa kertyy kun ei kukaan kerkeä tai jaksa työpäivän päätteeksi alkaa tekemään mitään. Mutta... mikäs minä näitä kaikkia olen yksin tekemään vapaa päivilläni! Jotenpa nakitin pojan pesemään wc:n... ja poika oli mielissään! Saa harjoitella toistekin ;) Tosin piti minun salaa käydä korjaamassa vähän jälkiä... Nyt lepuuttelen vähän jalkoja ennen kuin käydään koiran kanssa toinen pikkulenkki ilman kiirettä. Sitten tervehtimään nukkumattia!

1 kommentti:

Mette (Mettuska) kirjoitti...

Ahkera oot vapaapäivänäkin :)