15.2.2011

Sny helmikuu

Hip Hei!

Katsokaapas mitä Snyni on keksinyt minulle!

Vihreään paperiin käärittyjä salaisuuksia,
joita saan availla pikkuhiljaa kuun kuluessa!

Sain pakettikortin tänään, joten eiliselle tarkoitettu paketti avautui tänään
ja sieltä paljastui kahvipaketti ja käsin tehty vihreä sydän koru.
Loput paketit jätin odottamaan avausvuoroaan...
Snyni muisti myös poikaani karamellilla ja koiraa puruluulla.
Pojalle herkku maistui :)




Ja niin maistui myös koiralle :)



Kiitos sala(peräi)nenNYni :)
Pidät minua jännityksessä koko kuukauden,
mutta maltan mieleni... :)


Posted by Picasa

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Heipparallaa... kiva että paketti vihdoinkin saapui perille. Täällä jännäilin josko se olisi jo perillä ma 14.2. mutta ei sit ollut. Mutta hyvä että löyti perille. Hyvät kuvat olet napannut muistoksi. Hyvää helmikuun jatkoa Sinulle ja perheellesi. SNY

Heidi kirjoitti...

Aivan mahtava paketti! Hyvä, että maltat olla avaamatta :)

viuhti kirjoitti...

Ompas jännittävä ja huolella tehty paketti!

Nilla kirjoitti...

Eikö vain olekin :) Mä olen ihan täpinöissäni näistä, odotan maanantaita kuin hullu puuroa ;)

Willenmiina kirjoitti...

Oletpas sinäkin saanut ihanan paketin (Voi, maltatko odottaa avaamista?!? Minulla ainakin tekisi tiukkaa).

Nilla kirjoitti...

Tiukkaa tekee, täytyy myöntää :) Laitoinkin sellaiseen huoneeseen ne jossai ei tule joka päivä käytyä niin eivät ole näkösällä kokoajan.

LadyGalatea kirjoitti...

Voi miten hauskan idean SNY:si on keksinyt!