27.2.2012

Kymppitonni

Tilastot kertovat kymppitonnin ylittyneen, joten sen
ja minun tulevan oikean syntymäpäiväni kunniaksi on
tämän blogin arvonnan aika.


Arpalippuja saat itsellesi yhden jokaisesta:
  1. tähän postaukseen kertomalla kuka olet, mistä tulet ja miten tänne olet löytänyt
  2. liittymällä lukijaksi (jo olevana saat arpalipun automaattisesti)
  3. ilmoittamalla omassa blogissasi blogini arvonnasta alla olevalla kuvalla linkin kera


Aikaa osallistua on toistaiseksi. Huutelen blogissani kun osallistumis aika päättyy.

Ja sitten palkinto/palkinnot... Se sisältää jotain hyvää syötävän, luettavan ja neulottavan/virkattavan/ommeltavan tms. muodossa, enpäs sen tarkemmin paljasta.. jääköön yllätykseksi ;)

Onnea arvontaan!

18 kommenttia:

Matonkude kirjoitti...

Onnea Sinulle ja blogillesi!

Rouva A, Turun ja Tampereen puolivälistä. Olen äiti, vaimo ja yhden koiran emäntä. Blogisi löysin tässä hiljakkoin sny ringin kautta.

Jännityksellä jään odottamaan että kohdalleni tuo arpaonni tulisi!

Kolmella arvalla mukana.

Mukavaa päivää sinulle!

Lettu kirjoitti...

Lettu täällä, NeuleNirvana-blogista, kotipaikka Kuopion ja Iislamen väliltä :) Olen ollut vakiolukijasi jo pitkään, en enää muista mistä tänne tieni löysin.
Kahdella arvalla mukana :)

Mammutti kirjoitti...

Olen Mammutti Mammutinpuikoista, puikoilla puhuja, lankojen tuhoaja.
Blogilistan kautta tänen tulin ja sitä kautta olen lukiajsi.
Niin ja oikein paljon onnea!

Näppi kirjoitti...

Oon Näppi, suurperheellinen keski-suomesta. Aikanaan oot ollu snyni ja sitä kautta oon tänne tullu ja lukijaksi liittyny. Eli mukana kahella arvalla.

KevätSny kirjoitti...

KevätSny, enpä kerro mistä ;)
Onnea huikeasta lukemasta!

Olga kirjoitti...

Onnea huimasta kävijämäärästä! Olen Olga, liityin lukijaksesi vasta nyt vaikka olenkin blogissasi useamman vuoden käynyt vierailulla. Asustelen Etelä-Savossa ja aikanaan erilaisten vaihtojen kautta blogiisi tutustunut, olisikohan huivivaihto ollut ensimmäinen?

Beate56 kirjoitti...

Täällä yksi sukka- ja tumpputäti ilmoittautuu mukaan arvontaan. Oma blogini käsittelee muita asioita ja surua elämässäni jäädessäni leskeksi. Etsin uusia käsityömalleja ja löysin tänne. Kahdella mukana.

Anonyymi kirjoitti...

Muoriska , moikka.
Räveltämöstä tänne tulleena.
Oma blogi on viettänyt jonkun aikaa hiljaiseloa.

- Virpi - kirjoitti...

Kaheliarvonnan kautta tänne. Mukavaa kevättä ja onnea suuren lukijämäärän ylittämisestä!

Hansu kirjoitti...

Hansu olen ja Kaheliarvonnan kautta tulin :) Oikein paljon onnea!

Päivikki kirjoitti...

Onnittelut blogillesi ja siulle itsellesi.
Olen innokas neuloja Etelä-Karjalasta. Tänne löysin Ravelryn kautta, mutta olenkohan käynyt aiemminkin? Nyt kuitenkin liityin lukijaksikin.

Tintti kirjoitti...

Ravelryn kautta tänne löysin.
Itse bloggailen Tintin luomuksissa.

Onnea synttärisankarile!

Monna kirjoitti...

Synttärionnea!

Olen Monna ja Ravelrystä tänne tulla tupsahdin. Siellä olen tomuisa ja pidän myös Tomuisaa-blogia :) Fyysisesti istun parhaillaan sohvalla Petäjävedellä.

Maca kirjoitti...

Onnea blogillesi! Löysin tänne toisesta blogista. Olen Maca ja olen mukana kahdella arvalla. Liityin lukijoihisi.

Anonyymi kirjoitti...

Onnea kymppitonnista! Yhdellä arvalla arvontaan mukaan.
Terv. RitvaL.

Oranssi kirjoitti...

Olen Oranssi, blogista Inside Out. Löysin tänne Ravelryn kautta (=sieltä yksi arpa) ja saan nyt kommentoimalla toisen arvan.

Pippe kirjoitti...

Moon Pippe pohojois-pohojanmaalta ja löysin tänne raveltelyn kautta:)

Nilla kirjoitti...

Enään ei voi osallistua, arvontakone käynnissä...