23.5.2012

Totinen posteljooni

Totinen posteljooni soitti ovikelloa ja oven avatessa ei edes katsonut minua, ojensi vain mitään sanomatta paketin. Ole hyvän sanoi kumminkin kun kiitin posteista, mutta edelleenkään ei edes vilkaissut minua. Lienee jännitystä kesätuuraajalla tai sitten mä olen niin pelottava..

Mutta annetaan totisen jatkaa matkaa ja keskitytään me postiin.
Näppi, se olitkin sinä "anonyymi" :)
Suuret kiitokset! Ihan turhaan podet huonoa omatuntoa,
mä luotin siihen että se tulee joskus, sitten kun on sen aika.
Ja se oli nyt :)

Sukat sopivat vallan mainiosti, kässäkassille on tarvetta heti ja oih,
kiva pikku pyyhe ja hurmaavan tuoksuinen palasaippua.
Jemmaan ne talteen ja laitankin sitten "uuden" kotini wc:hen.
Ja värit, ikuinen lemppari <3

Anna hyvän kiertää

Muuta postia:
Ravelryn kahelien hep voittona saapui tänään
hellyttävät lammas silmukkamerkit. Kiitos Katijoha!

Ravelryn kiertopaketti saapui eilen lähtöpisteeseensä, ja paketista paljastui
Setti1. Purnukka ja Lang yarns Jawoll magic dégradé
Setti2. Lai-la-lai Yarnz Bamwool Milla Magia, Kismet ja Fazer mansikkavanilja
Setti3. King Cole Merino Blend DK ja neuleohjeita 9eurolla valintani mukaan.
Syt. Tutti Frutti karkkipussi tuli pahimpaan muutto harmitukseen <3
Kiitos mukana olleille!

Nyt vetäydyn taas pakkauspuuhiin, viikko aikaa...

3 kommenttia:

Näppi kirjoitti...

Ole hyvä!!! :)
Juu, mä se anonyymi olin. Mukava että sukat oli sopivat ja mieluiset, sitä hiukan jännitin kun meillä ei oo tuon kokosta jalakaa ku sulla. Löytyy hiukan pienempi ja siihen sukkaa sovitin. Hyvä mieli itellä kun sai tän viimein "pois päivänjärjestyksestä". Postaan sukat ym. ens viikolla.
Tsemppiä muuttoon!

Sansui kirjoitti...

Kivoja juttuja on totinen posteljooni sinulle tuonut. Kävin nyt päivittämässä hyvää mieltä blogiini =)

Joko olette pääseet muuttamaan uuteen kotiin?


Terveisin, KevätSny

Kultahippu kirjoitti...

Onpa mahtavan väriset sukat!