4.9.2012

1. tehtävä

Snyni lähetti minulle tehtävän selvittää mikä käsityöaiheinen kirja minun kannattaa seuraavaksi hankkia. Apuna tässä tehtävässä toimii harrasta & toimi lehden sivu27. Koska olen hankala tapaus, en osaa vastata kaikkiin kysymyksiin yhdellä suoralla vastauksella niin tulokseksi sain eniten b ja c vastauksia, molempia yhtä monta. Eli näiden tuloksena seuraavat kirjahankinnat olisivat Sisusta risusta ja Villiä virkkausta. Mikäs ettei, molemmat kiinnostaa :)

Snyni kysyy millaista materiaalia tarvitsen. Hmm.. tällä hetkellä olen kaipaillut isoveli-vahvuista lila/fuksia/purppura väristä (tai sinnepäin) lankaa. Ohjeen virkatuille tossuille löysin, käyttäisin joko tuota tai vaihtoehtoisesti jotain muuta ohjetta ja lankaa, mutta nuo Minni tossut taitaa olla lähinnä sitä mitä haeskelin. Tuli eräältä ystävältä pyyntö että virkkaisin hänelle tossut, mutta sanoin etten osaa :/ Mutta päätin että johan sen opettelen, ystäväni tarvitsee piristystä. Onkohan mulla edes tuohon tarvittavaa koukkuakaan olemassa.. kaikki käsityötarvikkeet kun on vielä muuttolaatikoissa :/ Tän homman aloittaisin pikimmiten, viimeistään kuun puolessa välissä.

Seuraavaksi hankintalistalla on tarvikkeet Liljalle. Eli sinkittyä rautalankaa, katkaisupihdet, helmiä ja rintaneulatausta. Ohje minulla onkin jo.

Muuta tällähetkellä ei tule mieleen. Olen alkanut miettimään mitä sitä alkaisin joululahjaksi kullekin laittamaan, joten pitänee alkaa pikkuhiljaa tarttumaan puikkoihin jos meinaan jotain itsetehtyä saada aikaiseksi...

Hmm, snyni kysyi myös mitä muuta kannattaa harrastaa. Jaa-a, kaiken tän stressin ja kiireen keskellä pitäisi muistaa hoitaa myös itseä. Mielessä on käynyt josko alkais tekemään venyttelyliikkeitä ja ulkoilemaan enemmän. Venyttelyliikkeisiin kaipaisin jotain siihen sopivaa rentouttavaa ja rauhoittavaa musiikkia.

Kiitos Snylle tästä tehtävästä, mukava pieni piriste flunssan kourissa kärsivälle. Ollaanpas "kuulolla" ;)
 

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kiva, suoriuduit 1. tehtävästä! Katsotaan, mitä posti tuo...Pikaista paranemista, t. SNY:si

Red Dragon kirjoitti...

Miten mukavan tehtävän sny:si on sinulle lähettänyt!

MysteryKnitter kirjoitti...

Ihana SNY sinulla! Joskus sitä toivoisi, että uskaltaisi itsekin heittäytyä ja olla yhtä rohkea, mutta minä olen toivottoman arka.

Jaana kirjoitti...

Aivan ihana jutun on SNY:si keksinyt!!

Lankarulla kirjoitti...

Erilainen muistaminen ,mutta hauska. Mukava nähdä mitä paketista paljastuu.

Matonkude kirjoitti...

Hauska muistaminen snyltäsi :)