26.12.2012

Suunnitelmia uudelle vuodelle...

  • lapaset ystävälle, itselle, pojalle, veljentyttärelle, + ainakin kolmet parit (pukin konttiin)
  • villasukat itselle, pojalle, + ainakin viidet parit (pukin konttiin)
  • veljentyttärelle viltti, pallo t. muu pehmolelu (1v. lahja)


Ensimmäisenä olen aloittamassa ystävälle lapasia syntymäpäivälahjaksi. Ja koska pienennän varastoani, uutta lankaa en voi tähän enkä muuhunkaan työhön ostaa tai muulla tavalla itselleni keplotella.. Olkapäälläni pieni piru supisee kokoajan jotain juonia millä saisin itselleni ostettua lankaa mitä minulla ei omassa varastossani ole.. Löysin nimittäin kivan ohjeen lapasiin novitan sivuilta eikä minun muistaakseni minulla ole huopasta yhtään kerää. Puroa olisi mutta epäilen sen riittävyyttä. Höh, heti ensimmäisenä tulee ongelmia vastaan. Olisin niin halunnut huovutetut lapaset ystäväni käsiä lämmittämään. Seuraavana onki ohjeen etsintä Novita Isoveljelle. Mukavan paksu lanka, josta kuvittelisin saavani ajoissa lapaset neulotuksi...

3 kommenttia:

Routa kirjoitti...

Olitpa kivan ohjeen löytänyt, päätynee minun "sitten kun kerkeän niin teen" listaan :D

Anonyymi kirjoitti...

Neppaa se pikkupiru olkapäältä =)
Mää niin peukutan sun onnistumisen puolesta!

-marili-

enkulin käsityöt kirjoitti...

Ihanat lapaset. Kiitos linkistä. Mukavaa loppuvuotta Sinulle