8.4.2014

Huh huh huhtikuu


Nuori ja kapinallinen SNYni lähetti minulle paketin jossa on hauska kortti, ihanan tuntuista lankaa,
teetä, pääsiäiskarkkeja, kynä ja jalkojen hoitoon raspi, rasvaa ja varpaiden levittimet.
Kiitos kivasta paketista! En tosiaankaan pahastunut etten saanut taikapalloa! Olen jo niihin kyllästynyt kun olen muissa vaihdoissa niitä useasti purkanut ja kasanut. Eikä pääsiäinen ole oikein mun juttu, joten en niistä ohjeistakaan olisi välittänyt. Mutta karkit meni jo :) Tuo jalkahoito tuli kyllä tarpeeseen. Vasta ajattelin että pitäisi hoitaa jalat kun välillä pakottaa kantapäitä noiden kovettumien takia. Näinkin mainoksen uudenlaisesta raspista, jota en vielä ole päässyt ostamaan. Kiitos sny, näillä pääsen alkuun. Ja mistälie ajattelit että olen kynänkin tarpeessa :) Karvakaveri pureskeli lemppari kynäni kamalaan kuntoon ja sitä olen harmitellut.


Hmm.. mitähän noista langoista syntyisi... 
Taidan jäädä miettimään kun illalla lämmitän saunan ja hoidan jalkani.

8 kommenttia:

Osakainen kirjoitti...

Kiva paketti. Ai sinulla on nuori ja kapinallinen ystävä. Millainenhan minulla lienee? Sitä en ymmärrä, miten joku voi kyllästyä taikapalloihin. Toisaalta olen vasta kerran sellaisen saanut.

Red Dragon kirjoitti...

Ihana paketti.
Minusta taikapalloja on kiva keriä <3

Satu kirjoitti...

Mahtava paketti, ja aivan huippu kortti :-D

Monica kirjoitti...

Tarpeeksi useasti kun pyörittelee palloja kiinni ja auki niin kyllästyminen iskee... ;) Aikansa kutaki. Asiaa toki voi vaikuttaa sekin kun tää muu elämä tässä ympärillä pitää huolen siitä ettei aikaa ole palloista nauttimiseen, vaan sekin tuntuisi "työltä". Ja kun en tykkää krääsästä niin eipä sinne pallon sisään kamalasti ole mitä laittaa. Olen kyllä tosi tyytyväinen (tästäkin) saamastani paketista.

SNY kirjoitti...

Kiva kun tykkäsit. En minäkään välitä krääsästä. Ihmisillä on muutenkin nykyään aivan liikaa tavaraa. Joskus ihmettelen, miten ennen asuttiin ahtaammin. No siitähän se vastaus löytyy: oli vähemmän tavaraa. Mutta nyt paistaa aurinko ja kevät alkaa kohta. Varpaat kesäkuntoon ja sandaalit jalkaan! terveisin SNY eli "nuori" kapinallinen

Sinisen sohvan emäntä kirjoitti...

Hauskaa, SNY:si on nuori ja kapinallinen...minusta jokainen Neuloja on nuori, sydämessään ja kapinallinenkin on hyvä olla. Kaunista lankaa, oikein kevätasusteeseen sopivaa väriä, tuomaan iloa.

Kaisa kirjoitti...

Hauskan kortin oot saanut!

Monica kirjoitti...

yhyyy, koira rotti silppusi sen kortin :´( Onneksi siitä on tuo kuva kumminkin, mutta tulostettuna se ei ole yhtä hyvä kuin alkuperäinen.