22.4.2015

Snyn lempparit

Huhtikuun paketti on vastaanotettu:



Sukat on sopivat ja noi suihkutuotteet pääsee käyttöön heti, 
uusia tuttavuuksia mulle. Suklaakin maistui. Kiitos snylle näistä! 

Lankoihin olen aika pettynyt :( Pari ei ole ollut tarkkaavainen minun mieltymysten suhteen, siinä mistä en pidä, tekokuitu ja värit. Lomakkeessa ilmoitin että "täystekokuituiset on ehdoton ei!" (micro grande) ja väreistä: "Inhokit vihreä, persikka, vauvavärit" (mandarin ja halti). Miettinyt tässä mitä näillä langoilla tekisin, käyttökohteita ei oikein ole. Mandarineistä ehkä kesähatut veljen pirpanoille. Poika voisi kelpuuttaa itselleen sukat haltista. Regiasta ainakin tulee pojalle sukat, itse karsastan pätkärääkättyjä lankoja ja jo tuossakin sitä itselleni liikaa. Tätä inhotusta en tainnut huomata mainittaa lomakkeessa. Raidoista pidän kyllä. 

Toivottavasti seuraavat paketit on mieluisimpia.


13 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei, onpa ikävää että paketti ei ollut mieluinen. En mieltänyt raitalankoja efektilangoiksi. Olen itse niin fiksoitunut tiskirätteihin, että olin micro grandea ja mandarin petitteä ajatellut niihin. Sny

Red Dragon kirjoitti...

Harmi, kun nyt ei ollut niin mieleinen paketti :(.
Kuitenkin teemana on lempparit jakoon.. Toivottavasti löytyisi käyttöä noillekin, jos ei, niin sitten langat eteenpäin <3

Monica kirjoitti...

En suinkaan ole sanonut raitalankoja efektilangoiksi

Monica kirjoitti...

Niin, ymmärsin kyllä että teemana oli lempparit jakoon, mutta .."SNY:n antamilla rajoituksilla tietenkin".
Minulla ei ainakaan tulisi mieleenkään lähettää omalle parilleni sellaista mulle lempparia mistä toinen on maininnut ettei pidä.

Anonyymi kirjoitti...

Joitakin on vain vaikea ilahduttaa toista, vaikka kuinka yrittää. Eikö joskus olisi kiva mennä mukaavuus alueeltaan pois. Kokeilla uusia juttuja, tiedä vaikka yllättyisit:) Eihän tämä niin vakavaa ole...vai onko?
-eräs Snyläinen-

Anonyymi kirjoitti...

Ihanan kortin sait:) harmi, että ns leikkimielinen tuotan iloa toiselle käsitöistä innostuneelle,tuottaa mielipahaa, jos langat tökkii laita ne vaikka Emolle haasteen kera, tee näistä jotain iloa jollekin, antamalla voi saada iloa ja hyvää:) olen pahoillanin sinun ja Snysi puolesta kumpikin on varmasti toivonut hyvää! Tsemppiä kummallekin! Sny9

Anonyymi kirjoitti...

Pitää minunkin tosiaan ihmetellä tuota pahansuopaisuutta jota tämä postaus huokuu. Minusta aika perustellut valinnat pariltasi. Ei varmaan kannata enää jatkossa kierroksiin osallistua jos leikkimielinen pakettien vaihto saa ihmisen noin pahalle tuulelle. Peiliin katsomisen paikka sulle monika.

Eräs sny

Monica kirjoitti...

Hyvä -eräs snyläinen- ei tosiaan ole vakavaa, ei. Mukavuus alueen ulkopuolellekin olen valmis menemään, mutta lomakkeessakin ilmoitin mistä en pidä enkä missään nimessä halua (esim. tekokuitu) niin ihan varmasti pahoitan mieleni kun sellaista saan. Uusia juttujakin voin kokeilla, mutta sitä tämä ei nyt ollut, olen kokeillut ja huonoksi todennut, se ei vaan ole mun juttu.

Eräs sny; Olen sitten ilmeisesti käsittänyt väärin lomakekohdat: Inhoatko jollakin tietyllä kuidulla neulomista? Onko joku väri, jota et voi sietää? En kirjoittanut postausta pahansuopaisesti vaan halusin olla rehellinen koska oikeesti pahoitin mieleni. Mutta ei näköjään ei sallittua se.. Ihmettelen kyllä miksi hyökkäätte minua vastaan, pitäisikö minun valehdella että tykkäsin??

Omalle snylleni haluan sanoa että ei ollut tosiaankaan tarkoitus pahoittaa sinun mieltäsi postauksella, langat ei nyt mun maata kaada. Jotain käyttöä keksin kyllä langoille, kuten jo postauksessa alustavasti suunnittelin. Jatketaan hyvillä mielin sny kierrosta ellen nyt sitten heitä leikkiä kesken.

Monica kirjoitti...

Kiitos Sny9 tsempeistä. Hyvä idea!

Anonyymi kirjoitti...

Kyllä minä mieleni pahoitin tästä kirjoituksesta. Asiat kun voi ilmaista kauniimminkin. Tuo kauhea micro grande lähti mukaan extrana, minun virheeni kun en juuri paketin postittamishetkellä muistanut ettet tekokuiduista pidä. Sen sijaan lomakkeessasi ei luo ettet pidä tuon Regian kaltaisista kirjoneule langoista. Ja sitä lilaa en mieltänyt vauvaväriksi. Kuitenkin paketit olen tähän mennessä koonnut rakkaudella, tarkoituksena ilahduttaa toista ihmistä. Sitä tämä sny kierros on minulle ainakin ollut vaikean elämäntilanteen keskellä, pieni muistaminen joka ilahduttaa omaa arkea.
Ikävää että sinä nyt pahoitit selkeästi mielesi näistä. Pistä langat kiertoon tosiaan, joku voi vaikka venäjän orvoille kutoa sukkia niistä :)
Oma snysi

Monica kirjoitti...

Sny, anteeksi! En osannut kauniimmin pahaa mieltäni ilmaista. Kirjoittaen hankalaa.
Postauksessa sanoinkin etten ole huomannut pätkärääkistä yms. mainita lomakkeessa, siitä en nyt niin pahoillaan olekaan. Poika varmasti siitä sukat haluaa, kunhan itselläni olisi aikaa neuloa. Ehkäpä oman elämäntilanteen vuoksi odotin liikaa piristystä itselle.

Monica kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
knea kirjoitti...

Tänään löytyi postilaatikosta kiva yllärikuori, Suuret kiitokset päivän piristyksestä!