24.2.2016

Kortti postia

Snyltä saapui harmaasävyinen kortti.
Kovin tulee kesä ja koppikset mieleen tästä,
ja kasvihuone! Odotan niin kevättä ja kesää! 
Ikkunaremontista säästettiin muutama vanha ikkuna
kasvihuoneprojektia silmällä pitäen.
Saapas nähdä kerkeänkö saada kasvihuoneeseen kasvamaan tälle kesälle mitään,
kunhan saisin sen pystytetyksi niin olen tyytyväinen.


Snylle kiitos kortista! Tiedän että olet siellä ja tästä se sny kevät alkaa :) Mun piti ottaa se kirjalista pois kun näytti olevan paljon sellaisia kirjoja joita olen jo hävittänyt, päivitän sitä juuri. Laitan näkyville kun oon homman hoitanu. Mutta esim. tästä postauksesta näet mitä olen kaipaillut enkä ole ehtinyt hankkia.

16 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos vinkistä. Odottelen listaakin vielä päivitettynä. Toivottavasti osaan kerätä mieluisat paketit:) Mukavaa päivää!

Monica kirjoitti...

Ihan varmasti osaat kun jätät paketeista ne inhokeimmat jutut pois ;)

Red Dragon kirjoitti...

Hauskoja nämä itse-väritettävät-kortit :)

Susanna Maalta kirjoitti...

Ihana kortti kera rentouttavan puuhan.

Jaana / Open langat kirjoitti...

Mukavaa alkavaa SNY-kierrosta sinulle! Varmaan hauska väritellä tuollaista ötökkäkorttia.

Monica kirjoitti...

SNY! Nyt on kirjalista ajantasalla, paljon olen kirjoja myynyt pois (ne ei näy listassa kun niitä on ollut... paljon!

mustakissa kirjoitti...

Kivaa kierrosta!

orvokki kirjoitti...

hetki piti miettiä miten tänne komentoidaan mutta löytyi sitten kuitenkin .ihana kortti jonka olet saanut kivaa sny kierrosta sinulle

Monica kirjoitti...

Kiitos :)

Monica kirjoitti...

Vihreä kynä haluaa päästä värittämään kunhan kerkeisi :)

Monica kirjoitti...

On kyllä, uudet puuvärit pitää hankkia että saan vähän viherryttää tuota.

Monica kirjoitti...

Kyllä, rentouttaa ja rauhoittaa mieltä.

Monica kirjoitti...

On mulle ihan uusi tuttavuus, kivoja on!

Monica kirjoitti...

On mulle ihan uusi tuttavuus, kivoja on!

Anonyymi kirjoitti...

Heippa,
täällä kovaa kyytiä pakettia kasailen. Pikkuisen vielä on hommaa, mutta pientä kivaa on jo kerättynä(ei krääsää kuitenkaan;))
Mutta pian...

Monica kirjoitti...

Heippa! Oi, kiva! Piristystä siis odotettavissa, odotan jännityksellä :)