24.11.2016

Vanhat autot lankakerässä

Eilen töissä ollessa tuli viesti että paketti odottaa kaupalla. Ja minä tietenki iltavuorossa enkä pääse kerkeä sille iltaa hakemaan. Samon tälle päivälle oli tiedossa pitkä päivä. Iltapäivä meni koulutuksessa ja onneksi oli ihan mukavaa miettimistä niin kerkesin unohtaa odottavan paketin.

Ja sitten kun oli kuolutus ohi niin ihmettelin että mitä mun piti muistaa.. Kotiin ajellessa mietin että pitikö mun hakea maitoa ja jotain.. ei ku marraskuun sny-paketti odottaa postissa!



Paketista paljastui ensimmäisenä langat, hurjasti lankaa! 
Ja niiden sisuksiin oli snyni piilotellut vanhat autot :)
Naureskellen ne sieltä tongin
"yrititkös oikeesti nää herkkusuulta piilottaa"
Yksi meni samantien suihin kuvan oton jälkeen. Loput herkut säästän yövuoroille.. niitä onkin nyt kaksi peräkanaa. Eipä tarvii viikonlopulle suunnitella mitään.. 


luonnossa langat näyttää paremman värisiltä!

Langat on mulle ennestään kokeilematonta mutta käsituntuma jotenkin tuttu. Jokin lanka on saman oloista. Mitähän näistä tekisin. Nää kävis hyvin peittoon, mutta mietin vielä.

Lankojen ja herkkujen lisäksi paketissa oli Niina Laitisen sukkaohje. Tuon voisin toteuttaa mun jämistä!

Kiitos Sny!
Kaikkiaan kiva paketti, jälleen kerran!
Älä huoli, olen ollut tosi tyytyväinen pakettien sisältöihin, hyvin olet onnistunut!

Hmm... pyysit vinkkiä seuraavaan pakettiin. Eihän mulla nyt tietenkään tule mitään mieleen... ehkäpä jotain vähän paksumpaa lankaa? Jotain mistä voisin itselle tehdä jonkun asusteen. pipon (tai jonki kaulajutun). Pitkään olen haaveillu kimallelangasta jossa on hopea kimalletta, mutta ne on niin hintavia. Vielä mä sitä joku kerta raaskin tilata kunhan tiedän mitä sellaisesta tekisin.. :D Mutta jokin sellainen lanka mikä ei ole karhea eikä pistele, niin ja tietenkään ei täysin tekokuituinen, vahviketta saa olla. Muuta mä en keksi... Väri vois olla jotain tummanpunaista, viininpunaista tai graffitinharmaata.. ei tarvi olla täysin tasaista väriä, eli semi-solid, (väriliukua vaaleampaan) Hihii.. mä taidan tietää jo millasen pipon haluan :) Mutta jos et löydä mitään niin kunhan on jotain vähän paksumpaa lankaa kuin mitä on näissä aiemmissa paketeissa ollu (maks. 5mm puikolla)



2 kommenttia:

mustakissa kirjoitti...

Kiva sukkamalli ja ihanat langat!

Red Dragon kirjoitti...

oih, ihanat langat ja mitkä värit!